یه نویسنده

مقاله، کتاب، برنامه و ...

مقاله، کتاب، برنامه و ...

یه نویسنده

وبلاگی برای فعالیتهای پژوهشی و برنامه نویسی کامپیوتر، که شاید دفتر یادداشتی از دانسته‌های روزانه‌ی من باشد(شاید به‌کار شما هم بیاید). مطالبی که از دنیای کدباز جمع‌آوری میکنم و برای علاقه‌مندان این شاخه از فناوری انتشار میدهم. بیشتر نوشته‌های وبلاگ را برنامه‌نویسی‌php و سیستم‌عامل لینوکس تشکیل می‌دهند.

طبقه بندی موضوعی

دانلود اسلاید درباره رایانش ابری

رایانش ابری یکی از بهترین زمینه های شبکه هست که علاقه فوق العاده بهش دارم. در دانشگاه برای درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی رایانش ابری(cloud computing) رو انتخاب کرده بودم. اسلایدها خوبی هست و بیشتر مطالب رو در بر می گیره و تاجایی هم که تونستم از انیمشن و تصاویر استفاده کردم.

دریافت
عنوان: دانلود اسلاید درباره رایانش ابری
حجم: 1.45 مگابایت
توضیحات: رایانش ابری

نظرات  (۶)

وبلاگ شما هم خوبه.
موفق باشید
سلام متشکر به دردم خورد.موفق باشی یا علی
پاسخ:
ممنون
سلام
از بابت اسلاید که به صورت آزاد در اختیار همه قرار دادین ممنون .
واقعا عالی بود
پاسخ:
ممنون
موفق باشید

من تازه دانلود کردم امیدوارم به دردم بخوره . به هر حال ممنون
پاسخ:
بهتر بود بعد از دانلود کردن و دیدن نظر میدادید
به هر حال ممنون نظر دادید.
مرسی از زحمتتون
سلام دمت گرم سالار خیلی اقایی خیلی ب دردم خورد من دختر تنها نمیدونستم باید چ کنم



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی