یه نویسنده

مقاله، کتاب، برنامه و ...

مقاله، کتاب، برنامه و ...

یه نویسنده

وبلاگی برای فعالیتهای پژوهشی و برنامه نویسی کامپیوتر، که شاید دفتر یادداشتی از دانسته‌های روزانه‌ی من باشد(شاید به‌کار شما هم بیاید). مطالبی که از دنیای کدباز جمع‌آوری میکنم و برای علاقه‌مندان این شاخه از فناوری انتشار میدهم. بیشتر نوشته‌های وبلاگ را برنامه‌نویسی‌php و سیستم‌عامل لینوکس تشکیل می‌دهند.

طبقه بندی موضوعی

مجموعه آموزشی codeigniter

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

نظرات  (۳۷)

سلام
یک سایت دیگه هم این آموزش ها را دارد روی وب سایت خود می گذارد و ادعا می کند خودش دارد این فیلم های ویدیو را می سازد خودتان بررسی کنید این هم لینک آن فعلا" 8 ویدیو را گذاشته ما که نمیدانیم کی راست میگه؟!
http://www.php-pro.ir/edu/%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C-codeigniter-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA/
پاسخ:
سلام
این سایت از بنده اجازه گرفته است. همچنین اگر در متن پست دقت کنید اسم بنده را آورده است.
البته بهتر بود فایلها از روی سایت آنها دانلود میشد که متاصفانه ایشان فقط متن بنده را از سایت برنامه نویس کپی کرده اند.
  • امیرعلی حامدی فر
  • با سلام خدمت جناب آقای سیف زاده

    بنده مدیر وب سایت پلاس پی سی هستم چند وقتی بود آموزش codeigniter شما رو میدیدم
    به نظرم خیلی عالی و خوب بود. برای همین تصمیم گرفتم قرار بدم توی سایتم تا بقیه دوستان هم از اون لذت ببرن. و چون آموزش رو به صورت رایگان در سطح اینترنت پخش کرده بودید گفتم شاید این اجازه رو به بنده هم بدین که آموزش رو توی سایت خودم هم بزارم.

    گفتم به شما اطلاع بدم بعد.

    بازم بابت آموزش خوبتون ممنون

    و یه مسئله دیگه هم هست.

    من برای تکمیل تیم وب سایتم نیاز به چند گرافیست ، برنامه نویس و ... دارم.
    اگه مایل به همکاری هستین با ایمیل بنده در ارتباط باشید

    با تشکر امیرعلی حامدی فر
    پاسخ:
    سلام
    با حفظ اصالت فیلمها(یعنی توش تبلیغات نزارید) و همچنین راحت برای کاربران در دسترس باشه، هیچ مشکلی نداره.
    موفق باشید
    سلام ببخشید من می خواهیم از pdo در codeigniter استفاده کنم ولی خط می دهید
    Fatal error: Call to a member function prepare() on a non-object in C:\xampp
    \htdocs\codeigniter\admin\application\models\login_model.php
    on line 17

     این دستور pdo که در کلای  model نویشتم برای login کردن

     $stmt=$this->CI_DB->prepare("SELECT FROM `tbl_user` WHERE username =:username and  password=:password");
          $stmt->bindParam(':username',$_POST['username'], PDO::PARAM_STR);
           $stmt->bindParam(':password',$_POST['password'], PDO::PARAM_STR);
          $stmt->execute();
          $row = $stmt->fetch(PDO::FETCH_ASSOC);
    پاسخ:
    این مشکل حل شده
    به تالار برنامه‌نویس برید و در اونجا پستهای مشکل pdo رو پیدا کنید. در همون صفحه اول هست
    سلام ببخشید من می خواستم خودم یه کلاس تشکیل بده و اون در به دیتابیس اتصال بده ایا مشللا در codeigniter پیش میاد و از امنیت مشللا ندارد اگر میشود راهنمای کنیم ممنو ن یاعلی

    پاسخ:
    وقتی خود ci امکانات رو فراهم کرده بازم میخواید برید دستی این کارو انجام بدید
    چرخ رو دوباره اختراع نکنید
    برای این از ci‌استفاده میکنم تا از pure php راحت بشیم اونوقت شما میخواید برگردید به عقب
    این کار هم شدنی هست با نوشتن یک helper.
    سلام
    من حدودا یک سالی هست که با کداگینیتر برنامه نویسی می کنم و یک سی ام اس نسبتا مناسب باهاش نوشتم یک ماهی هست می خوام این سی ام اس خودم رو ماژولار کنم به این معنی که بشه فولدری را از بیرون به عنوان ماژول به سیستم اضافه کرد!

    اما تو پیاده سازیش مشکل دارم دو تا راه حل به ذهن خودم اومده اولیش اینه که آماتورانه ترین حالتش به این صورت میشه که من فولدر رو موقع ایمپورت شدن بخونم و کنترلر هاش رو تو فولدر کنترلر و مادل ها رو تو فولدر مادل و ویو ها رو هم تو فولدر ویو بریزم که این اصلا به نظر من مناسب نیست

    دومین حالت و چیزی که دوست دارم بتونم پیاده اش کنم اینه که مثلا توی روت کدایگنیتر من یه فولدر به نام ماژول داشته باشم تمام ماژول ها با یه فولدر و ساختار مشخصی که شامل کنترلر و مادل و ویو هست بیاد توی او ولی در برنامه بتونم از این فولدر و کنترلر و اینهاش استفاده کنم.

    پیشنهاد شما برای پیاده سازیش چیه؟
    پاسخ:
    در برنامه‌نویسی ساختاری داریم بنام hmvc که بحث تو در  تو بودم mvc هست. خاصیت این مکانیزم این هست که شما در core سیستم خودتون میتونید یک زیر بخش و یا چندین زیر بخش داشته باشین که هر کدوم از اونها به تنهایی یک ساختار mvc مستقل دارن.
    برای ci هم این مکانیزم وجود داره. به لینک زیر مراجعه کنید و داکیومنت هم به اندازه کافی در اونجا وجود داره
    https://github.com/jenssegers/codeigniter-hmvc-modules
    سلام ببخشید  من هر کار کردم نتوانسم با pdo در codelgniter کد اجرای کنم لطفا یک نمونه کد برای بزنید اگر برایتان مشکلا نیست و وقت داردید شمرده  ضمن اون جای بچه های کفت بود زده ولی مشللا حلی نشده  اگر منبع هست یا فیلم انگیس باشید ممنو میشم بهم بگید  ممنون یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    به پستهای تالار برنامه نویس مراجعه کنید
    خطایی که میده اونجا ثبت کنید تا رسیدگی بشه.

    سلام من همین الان جلسه ی 25 امه آموزشتون رو تموم کردم ، واقعا از روزی که این ویدوئوهای آموزشی فوق العاده رو پیدا کردم ، تا  الان همش به خودم میگفتم باید  یه تشکر حسابی ازتون بکنم ! واقعا  در حالی که میتونستید با توجه به کمبود مرجع فارسیِ مناسب برای codeigniter   این فیلم آموزشی رو بفروشید ولی با کیفیت عالی و رایگان در دسترس  همه گزاشتین ! این کارتون واقعا ارزشمند و ستودنیه 
    از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت های روز افزون رو دارم 
    یا علی 
    پاسخ:
    سلام
    این دعاهای خیر و حمایت شما دوستان خوب هست که باعث شده این مجموعه رایگان انتشار پیدا کنه
    موفق بشاید
    خواستم از شما تشکر کنم بابت آموزش خوبتون. به لطف آموزش شما و آموزش های حسن عظیمی parsclick.net پی اچ پی رو در یه حد خوبی یاد گرفتم. این در صورتیه که من چندین سال بود میخواستم این چیزا رو یاد بگیرم ولی هر جا کلیک میکردی یا پولی بود یا در هم بر هم و ناقص. امیدوارم به کارتون ادامه بدید. به هر حال آدم تا ابد که جوون نیست. تا جوون هستید از این کارها بکنید چون سن که رفت بالا دیگه انرژی اینجور کارها وجود نداره. مجددا دستون درد نکنه.
    پاسخ:
    ممنون
    با توجه بر استقبال خوب و نظرات و دعاهای شما همچنان ادامه خواهد داشت
    به امید خدا مجموعه‌های آموزشی yii2 و همچنین php پیشرفته در امسال تهیه و تقدیم علاقه‌مندان میشه.
     
    با سلام
    می خواستم از شما تشکر کنم بخاطر وقت و انرژی که برای تکمیل این ویدئوی با ارزش صرف کردید. همانطوری که دیگر دوستان مطرح کردند. از اینکه لطف کردید و دانش خودتون رو به اشتراک گذاشتید صمیمانه تشکر میکنم و از خداوند بزرگ برای شما آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

    موفق و پایدار باشید
    پاسخ:
    ممنونم از تمام دوستان
    خوشحالم از این که حاصل کار کوچکی که انجام دادم، مورد توجه دوستان قرار گرفته
    در حال آماده کردن مجموعه آموزشی yii2 هستم که بزودی منتشر خواهد شد.
    موفق باشید
    A PHP Error was encountered

    Severity: Notice

    Message: Undefined property: Post::$db

    Filename: core/Model.php

    Line Number: 52


    Fatal error: Call to a member function get() on a non-object in C:\xampp\htdocs\blog\CodeIgniter\application\models\postmodel.php on line 15
    پاسخ:
    این مشکل رو در تالار برنامه‌نویس-بخش codeigniter مطرح کنید تا دوستان پاسخ بدن
    سلام
    اقای سیف زاده بسیار به خاطر اموزش فوق العاده متشکرم من ترم 8 دوره کارشناسی هستم وتازه کار با فریم ورک ها رو شروع کرده و قصد دارم پروژه پایان نامم رو با همین فیلم های اموزشی قدم به قدم درست کنم .
    باز هم ازتون ممنون امیدوارم که این اموزش ها ادامه داشته باشه
    پاسخ:
    موفق باشید
    در صورت امکان متن پایان‌نامه رو برای انتشار عمومی در اختیار ما بزارید.
  • فرید فروزان
  • سلام آقای سیف زاده . بسیار بسیار ممنون و متشکر از وقتی که گذاشتید . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید . 

    یک سوال داشتم . 
    تازه با ci آشنا شدم و خیلی بهش علاقه پیدا کردم ولی این مشکل template داره منو خسته میکنه . بعد از کار هایی که شما گفتید این مشکل رو دارم :

    Message: Undefined property: Post::$template

    Filename: controllers/Post.php

    Line Number: 9

    Backtrace:

    File: D:\xampp\htdocs\project\application\controllers\Post.php
    Line: 9
    Function: _error_handler

    File: D:\xampp\htdocs\project\index.php
    Line: 292
    Function: require_once


    چیکار باید بکنم ؟‌

    درضمن تو ویدئوهای شما تو فولدر config فایلی به نام template.php هست که من اونو ندارم . میشه راهنماییم کنین ؟ ممنون 

  • فرید فروزان
  • به خودم اجازه ندادم وقتتون رو هدر بدم . 
    مشکلم رو فهمیدم .
    مشکل از autoload ها بود که توجه نداشتم چند خط زیر کد من آرایه داره با مقدار خالی اوررایت میشه . 


    مشکل pdo هم مثل اینکه تو این نسخه برطرف شده درسته ؟ چون بدون فایلهای تغییر داده شده کار میکنه . 
    پاسخ:
    خوشحالم برطرف شد
    بله مشکل pdo برطرف شده
    موفق باشید
  • فرید فروزان
  • جناب سیف زاده میدونم این سوال رو دارم بدجایی میپرسم ولی خب مهم اینه که به جواب برسیم ! با جمعی از دوستان یک نرم افزار اندروید و سایت نوشتیم که یجور بانک اطلاعاتی هست و مطئنیم که بازدید سایت  و کانکشن به دیتابیس بسیار بالا خواهد بود ... 
    یک هاست لینوکس خوب که علاوه بر قیمت خوبش بتونیم ازش مطمئن باشیم سراغ دارید ؟‌ چون میدونم تجربه دارید پرسیدم . ( این رو هم در نظر بگیرید که دانشجو هستیم ... و یک اسپانسر ساده هم بیشتر نداریم )

    ممنون
    پاسخ:
    بسته به بودجه از کم شروع کنید
    برای شروع اگر نیازتون زیاد بزرگ نیست و وابستگی به داشتن سرور ندارید یه هاست اشتراکی بگیرید و باهاش کارتون رو شروع کنید بعد که بزرگتر شد برید و هاستهای بزرگتر بگیرید.
    البته بهتره با چت یا تماس تلفنی بهتر راهنمایی کنم
    باسلام و احترام. من وقتی سایت ایجاد شده با کدایگنایتر رو درون یکی از فولدر های هاست آپلود میکنم و فایل کانفیگ دیتابیس رو ویرایش میکنم ... درست باز میشه ... ولی فقط آدرس اصلی سایت . یعنی main page ... بقیه ی صفحات 404 میخورند . دلیل خاصی دارد؟
    پاسخ:
    سلام
    سوالتون رو در تالار برنامه نویس مطرح کنید
    http://barnamenevis.org/forumdisplay.php?157-CodeIgniter

    ببخشید چند روزی سرم شلوغه
    سلام 
    ببخشید من طبق اموزش های شما سایتم رو ساختم اما به یک مشکل منطقی بر خوردم  من  می خواستم در قسمت مدیریت ،مشاهده مطالب به همراه تصاویر وجود داشته باشه تا مدیر سایت بتونه مطالب را ببینه و اگر خواست اونا رو ویرایش و یا حذف کنه اما چون شما پوشه اپلود رو داخل پوشه وب قرار دادید به عکس های مطالب دسترسی وجود نداره !! من خودم نتونستم راه حلی پیدا کنم اگه ممکنه راهنمایی کنید متشکرم
    سلام استاد خسته بناشید من با این اموزش های  شما  رفت سر کار خیلی ممنون حقوقش خوب

    خیلی ازت ممنون  اگرمیشه اموزش فریمورک سینفونی یا زند بذارید خیلی خوب میشه یاعلی
    پاسخ:
    خیلی خوشحالم
    همیشه برای من مایه افتخار بوده که دوستانی هستن از این آموزشها استفاده کنن.
    حدود یک سال از انتشار این مجموعه میگذره و هر روز ایمیل و وبلاگ من پر بوده از تقدیر و تشکرهای دوستان
    موفق باشید
    سلااااااام
    یه خسته نبااااااشید
    امبدوارم هیچوقت خسته نشین عاااالین فیلماتون من تاهفته بعد پروژه mvc و بایدد به استاد php تحویل بدم :D در حالی که یادگیریشو گذاشتن به عهه خودمون و شما بهم خیلی کمک کردین من ازتون واقعا ممنونم خیلیی خوووبه آموزشاتون. فقط خواهش می کنم اگر وقتش و داشتید ادامه بدید و گسترش بدید mvc و فیلمایی مثل comment گذاشتن یا جستجوی پیشرفته رو در آموزشتون قرار بدید. یا بهم بگید از کجا پیدا کنم آموزششو چون هفته بعد باید پروژمو تحویل بدم و باید این ها جزوش باشه حتما
    ممنووون
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون
    اگر فیلمها رو تا انتها پیش برید دیگه ساختار برنامه نویسی با ci دستتون میاد و هر بخشی رو که مد نظرتون باشه براحتی پیاده سازی میکنید
    دوستان دیگر هم از فیلمها برای نوشتن پایان نامه استفاده کردن
    اگر مشکلی داشتید از طریق ایمیل هم میتونید در ارتباط باشید
    موفق باشید
    سلام 
    اگه پایان نامم خوب از اب در بیاد حتما می فرستم 
    متشکرم
    سلام آقای سیف زاده.
    توی فیلم جلسه 21 یه کد اس کیو ال نوشتین که اینو قبل از ضبط فیلم نوشته بودین و در موقع ضبط هیچ اشاره ای بهش نکردین. اگه می شه کد رو کاملش رو بگین...
    اینم هم قسمتی از کد که در فیلم مشخصه:
    $sql = "INSERT INTO `tbl_post_category' (`post_id`,`category_id`) VALUES '.implode(',',$
    ممنون

    سلام دوباره
    چرا تو جدول یوزر فیلد عکس و چیزای دیگه رو نزاشتین و به جدول دیگه به اسم owner براش ایجاد کردین؟
    پاسخ:
    برای جلوگیری از حجم زیاد دیتابیس و اشغال شدن بی دلیل تیبل user
    سلام چرا فیلم 15 نصفس؟ مگه نگفتین تو فیلم میخاین بالای صفحه admin نمایش داده بشه ولی ادامه ندادین بقیشو و تیک remember هم بعد آخرین کدها کار خاصی انجام نمیده درصورتی که چون کوکی ساخته شده باید در ورود های بعدی autologin بشه میشه راهنماییم کنین خیلی نیاز دارم به ادامه این فیلم
    پاسخ:
    علیک سلام
    اگر بنابرگفته شما تمام قسمتها و جزئیات رو آموزش میدادم، این مجموعه باید دورو بر ۱۰۰۰ ساعت میشد
    بعد هم این چیزی که شما میگید بسیار ساده هست.
    در زمان لاگین چک کنید آیاد تیک زده شده پس کوکی در مرورگر با مدت زمان بالا ذخیره بشه و دفعات بعد روی کوکی بخونه
    این کار و کردم ولی جواب نمیده علاوه براین کلا فیلم 15 و اگه خودتون نگاه کنین آخرش یهو قطع میشه و کدای فیلم 16 کلا تغییر کرده برا همین پرسیدم.
    دلیل اینکه بعد از اضافه کردن تو جدول من به جای null ,id اضافه میشه چیه؟ درحالی که همه چیزا رو بررسی کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم در سایت برنامه نویس هم کد هام و گذاشتم ولی ج ندادین خواهشا بررسی کنین. چون واقعا همه کدها رو مطابقت دادم با کدای خودتون. یا اگه وقتشو ندارین برام cms و بفرستین خودم بفهمم.
    مشکلم حل شد. :)
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    باز هم سلام در فیلم 16 گفتین میتونیم validation ها رو درست کنیم من این کار رو کردم و درست هم کار کرد ولی میشه بگین چجوری میتونم وقتی view لود میکنم همراه با css و layout لود بشه؟ چون برای من بدون اون ها لود میشه ولی وقتی redirect میکنم درست انجام میشه ولی ارور فرم و نمایش نمیده.
    اینم خودم حل کردم :)
    با سلام خدمت شما
    و تشکر فراوان به خاطر این آموزش بسیار خوب
    من تا فیلم 12 نگاه کردم و یه مشکل با قسمت login داشتم . با هر بار وارد کردن یوزر و پسورد باز به قسمت login بر میگردم سشن و کوکی که ایجاد میشه درست است و تمام کدها درست مثل فیلم است .من چند روز گشتم و فهمیدم که در کنترلر post.php  مقدار login$ نال برگردانده میشه .یه مدت گشتم تو سایت استک اور فلو یه نظر دیدم که از all_userdata به جای userdata و من این کار رو کردم و درست شد میخواستم ببینم مشکل از کجاست ؟از نسخه فریم ورک است ؟
    در ضمن در کنترلر post.php دو تا شرط if دقیقا با یک شرط و برای هرکدوم نیز دوتا else تکرار شده که احتمالا فقط یکی کافیه؟
  • وب ترین ها
  • با سلام و سپاس فراوان از زحماتی که بابت آموزش ها تون کشیدید.
    بنده طبق اموزشهای کدیگنایتر پیش رفتم.اما متاسفانه هنوز نتونستم  قسمت ارسال ایمیل و smtp رو با موفقیت انجام بدم. کاش درمورد پیکر بندیش هم یه توضیحاتی میدادید.
    البته من از wamp server استفاده میکنم هم port و یوزر و توی php.ini ست کردم هم ازین کد توی قسمت  کنترلر استفاده کردم :

    $config['protocol'] = 'smtp';
    $config['smtp_server'] = 'smtp.gmail.com';

    $config['smtp_host'] = 'ssl://smtp.gmail.com';
    $config['smtp_port'] = 465;
    $config['smtp_user'] = $from;
    $config['smtp_pass'] = '89010047';
    $this->load->library('email',$config);

    همه تنظیمات مجوز دسترسی اکانت جی میلم هم انجام دادم ولی متاسفانه خطای authentication میده بازم.

    اینم پیغامی که میده:

    Failed to authenticate password. Error: 535-5.7.8 Username and Password not accepted. Learn more at 535 5.7.8 https://support.google.com/mail/answer/14257 cv3sm33990871wjc.20 - gsmtp 
    Unable to send email using PHP SMTP. Your server might not be configured to send mail using this method.
    ممنون میشم اگه فرصت کنید یه راهنمایی کنید منو.
    پاینده باشید
    پاسخ:
    سلام
    در فیلمها توضیح دادم که این روش در لینوکس هست و برای ویندوز باید روشهای دیگری رو استفاده کنید
    سلام 
    من تازه با سایت شما اشنا شدم امیدوارم ک جواب من رو بدید من یه سایت mvc php با فریم ورک ci نوشتم و یک هاست رایگان گرفتم ولی موقع آپلود از من فایل های htdocs رو میخواد یعنی فایل های php میشه نحوه. آپلود رو بهم بگید؟ممنون
    پاسخ:
    بله معمولا پوشه www یا htdocs برای آپلود در نظر گرفته میشه. البته بازم بستگی به کانفیگ سرور داره
    نحوه آپلود هم راحت هست. تمام هاست رایگان و پولی، پنل مدیریت دارن که امکان ساخت دیتابیس، کاربر دیتابیس و file manager دارن
    سلام وقت بخیر
    من میخوام از قالب های اماده توی پروژه ci استفاده کنم اگه میشه  در مورد ادرس دهی صفحاتش یه توضیح بدهید
    ممنون
  • شاهین فرهودی
  • سلام و با تشکر از شما من از ci 3 استفاده میکنم وقتی query میگیرم  این رو ج میده در صورتی که  من تو بانک اطلاعاتی درج کردم 
    CI_DB_pdo_result Object
    (
        [conn_id] => PDO Object
            (
            )
    
        [result_id] => PDOStatement Object
            (
                [queryString] => SELECT *
    FROM `tbl_post`
            )
    
        [result_array] => Array
            (
            )
    
        [result_object] => Array
            (
            )
    
        [custom_result_object] => Array
            (
            )
    
        [current_row] => 0
        [num_rows] => 
        [row_data] => 
    )
  • حمید پهلوانی
  • سلام استاد من میخوام یه پروژه انجام بدم واسه همین یه قالب گرفتم http://livedemo00.template-help.com/wt_59029/index.html 
    (این صفحه رو سیو کردم)
     ولی وقتی می خوایم کد رو اجرا کنیم بخش های مربوط به جاوااسکریپت و سی اس اسش  درست اجرا نمیشه 
    مشکل از کجاست؟
    خیلی ممنون
    سلام و خیلی ممنون بابت اموزش خوبتون
    ان شاء الله خدا براتون جبران کنه :)

    فقط ، ببخشید فایل پروژه این فیلم رو هم ممکنه اگر امکانش هست بزارید یا اگه قبلا گذاشتید ادرسشو بگید برم دانلود کنم؟؟؟
    خیلی ممنونتون میشمممم

    ممنون
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خیر فایلش رو ندارم
    سلام وقتتون بخیر تشکر بابت آموزش خوبتون .
    ببخشید من تمام کد های شما برای چک کردن درست بودن یوزر و پسورد رو نوشتم اما در تابع count_all_result f به روشی که شما گفتین همش بهم صفر نشون میده . خدم از روش group  و آرایه ای کد رو نوشتم اونجا همش بهم خروجی یک میده و در واقع درستی رو چک نمیکنه . میشه بگین چکار کنم ؟

  • کوتاه کننده لینک
  • ممنونم از وب سایت خوبتون 
    سلام
     من وقت چاپ اطلاعات در صفحه post این مشکل رو پیدا میکنم
    CI_DB_pdo_result Object
    (
        [conn_id] => PDO Object
            (
            )
    
        [result_id] => PDOStatement Object
            (
                [queryString] => SELECT *
    FROM `tbl_post`
            )
    
        [result_array] => Array
            (
            )
    
        [result_object] => Array
            (
            )
    
        [custom_result_object] => Array
            (
            )
    
        [current_row] => 0
        [num_rows] => 
        [row_data] => 
    )
    CI_DB_pdo_result Object ( [conn_id] => PDO Object ( ) [result_id] => PDOStatement Object ( [queryString] => SELECT * FROM `tbl_post` ) [result_array] => Array ( ) [result_object] => Array ( ) [custom_result_object] => Array ( ) [current_row] => 0 [num_rows] => [row_data] =>

    برگرفته شده از seifzadeh.blog.ir
    سلام. ممکنه راهنمایی ام کنید. من میخوام از id یک فیلد که در دیتابیس ذخیره شده برای نمایش سایر اطلاعات آن فیلد استفاده کنم. به این صورت که در یک لینک id را داده و توسط متد get آن را در کنترلر دریافت کنم. نوشتن این کد با php pure را بلدم ولی میخواهم از خود کدیگنایتر استفاده کنم. میتونید کمکم کنید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی