یه نویسنده

مقاله، کتاب، برنامه و ...

مقاله، کتاب، برنامه و ...

یه نویسنده

وبلاگی برای فعالیتهای پژوهشی و برنامه نویسی کامپیوتر، که شاید دفتر یادداشتی از دانسته‌های روزانه‌ی من باشد(شاید به‌کار شما هم بیاید). مطالبی که از دنیای کدباز جمع‌آوری میکنم و برای علاقه‌مندان این شاخه از فناوری انتشار میدهم. بیشتر نوشته‌های وبلاگ را برنامه‌نویسی‌php و سیستم‌عامل لینوکس تشکیل می‌دهند.

طبقه بندی موضوعی

هاست رایگان

چند روز هست مشغول برنامه نویسی سایت برای استادم هستم. از یک طرف یه نمونه طراحی کردم که مدام چک میکنه چه تغییراتی روش ایجاد کردم و از این طرف هم من مینویسم و به سایت اضافه میکنم. دیدم پهنای باند ماهیانه ته کشیده و تا آخر هفته نمیکشه.
گفتم نمونه ساخته شده رو به هاست رایگان انتقال بدم تا تستش گنم و تا زمان تحویل برگردونم به هاست خودم.
ماجرای جالب من در گرفتن هاست رایگان رو حتما ببینید.
ابتدا یادم اومد توی gigfa.com یه هاست رایگان داشتم. با هزار زحمت یوزر پس اکانتشو پیدا کردم. فایل رو با filezilla آپلود کردم و رفتم توی فایل منیجرش(همون net2ftp داغون) هر چقدر رفرش کردم دیدم فایل نیومده چند دقیقه بعد بازم نگاه کردم دیدم هنوز نرسیده ولی فایل زیلا نشون میده آپلود شده. 

بعد رفتم سراغ هاست رایگانم توی host-ed خیر سرش cpanela واقعی داشت یه زمانی بد نبود خوب حال میداد بعد از آپلود دیدم موقع اجرا ارور 
میده BLOCK شده.

گفتم برم یه هاست رایگان جدید بگیرم. لیست هاست های رایگان هم کار آدمو راه می اندازه. البته برای من cpanel در اولویت بود. بعضی از اونها ف×یلتر بودن و بعضی ها هم مثل زیر ایران رو تحریم کرده بودن.
البته بعدی خیلی خوب بود هم asp داشت و هم php و کلی امکانات ولی میگفت لایکم کن منم که هر چقدر نشستم دیدم چون سیستم لایکش ف×یلتر هست از خیرش گذشتم. یعنی بعضی ها رو باید لایکشون کنی تا بهت امکانات بدن عقده ای های لایک ندیده!!!


بعدی دیگه از اون بدتر هفت خوان رستم رو رد کردم کل مشخصات و آبا اجدادم رو گرفت آخرش قراره بعدآ واسم دعوت نامه ارسال کنه.

بعد یاد x10hosting.com افتادم. خیلی خوب بود ولی ایران رو تحریم کرده بود. گفتم شاید تحریم رو برداشته. رفتم دیدم آره الان آزاده و از سیستم ثبت نامش ایده گرفتم. در مراحل اول کاملا مشخصات رو میگیره مرحله اعتبار سازی ایمیل و قبول قونین بعدا انجام میده. این دو مرحله خیلی مهم هستن. مخصوصا قونین سایت. مثلا همه در مرحله ثبت نام یه چک باکس میزارن و میگن تاییدش کن ولی هیچ کس قوانین رو نمیخونه. و x10hosting این کارش خیلی خوب بود.
البته بعد از تمام مراحل قراره تاییدش کنه که مدام صفحه در حال رفرش شدنه که دیدم تا مراحل تکمیل شه یه پست تو وبلاگم بنویسم.
الان که داره این پست رو مینویسم همینطور در حال رفرش شدنه. 
ما از خیر هاست رایگان گذشتم. وای میستم تا پهنای باندم پر بشه یا با هاستینگ صحبت مبکنم. خدا بزرگره.

خدایا در شب حسرتم بسوزان   ولی محتاج نا مردان مگردان

نظرات  (۲)

چرااا
بعضی از سرویس ها حالااا فارسی شم سراغ دارم هستن که درجا بدون معطلی هاست پی اچ پی میدن

تازه asp شم رایگان شش ماهه یه روزه فعال شدنش رو دیدم

گفتم که حسرت بخوری شدید
پاسخ:
آره به خدا زیاده اتفاقا الان سه ساله یه هاست رایگان دارم
ولی بدبختی میدونی چیه
همون روزی که کارت گیره هاست رایگان اصلا گیر نمیاد و معطلی
  • پیمان غفاری پور
  • این سایتم خوبه 
    http://www.000webhost.com

    سرعتشم بد نیست ولی فقط برای تست

    بعضی موقع ها یه تبلغ  موقع لود شدن سایت نشون میده!
    و یه کد امارگیر که ممکنه زمان کار با ajax مشکل ساز شه
    پاسخ:
    ممنون
    البته الان برای رایگان بودن از openshift.com استفاده میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی