یه نویسنده

مقاله، کتاب، برنامه و ...

مقاله، کتاب، برنامه و ...

یه نویسنده

وبلاگی برای فعالیتهای پژوهشی و برنامه نویسی کامپیوتر، که شاید دفتر یادداشتی از دانسته‌های روزانه‌ی من باشد(شاید به‌کار شما هم بیاید). مطالبی که از دنیای کدباز جمع‌آوری میکنم و برای علاقه‌مندان این شاخه از فناوری انتشار میدهم. بیشتر نوشته‌های وبلاگ را برنامه‌نویسی‌php و سیستم‌عامل لینوکس تشکیل می‌دهند.

طبقه بندی موضوعی

بعد از افتخاری که در کنفرانس ملی لاهیجان کسب کردیم تصمیم گرفتیم تا به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین سفر کنیم و کار خودمون رو در حظور دکتر محمودی و دکتر جدیدی‌نژاد هم ارائه بدیم.

دکتر محمودی یکی از بزرگان حوزه بازیابی اطلاعات ایران هستند. ایشان دارای چندین مقاله ISI و ارائه در کنفرانس‌های بین‌المللی هستند. همچنین در هیچ کنفرانس ملی و منطقه‌ای حظور پیدا نمی‌کنند.

دکتر جدیدی‌نژاد از شاگردان دکتر محمودی هستند. ایشان در زمینه داده‌کاوی و بازیابی اطلاعات بسیار کار پشته و حرفه‌ای هستند. خلاصه ابزاری برای داده‌کاوی نمونده که دکتر جدیدی‌نژاد اون رو بکار نبرده باشه. ایشان در زمینه الگوریتم‌های فارسی بازیابی اطلاعات نیز کارهایی انجام داده‌اند. آشنایی ما با آقای دکتر به برگزاری سمینارها در دانشگاه آزاد رودسر بر میگردد.

 

نظرات  (۲)

سلام.لطف کنید اسکن  گواهی ارایه مقاله که دریافت کردید را بزارید
پاسخ:
در این پست درباره مقاله و کنفرانس مطلبی نوشتم

اسکن گواهی هم در اینجا قرار داره.
  • حمید اسدی
  • ردیف جلو سمت چپ صدرا بابایی خودمونه که تو کاردانی همکلاسی بودیم
    یادش بخیر
    ماشالا بزرگ شده ها
    پاسخ:
    صدرا بابایی کارش درسته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی