یه نویسنده

مقاله، کتاب، برنامه و ...

مقاله، کتاب، برنامه و ...

یه نویسنده

وبلاگی برای فعالیتهای پژوهشی و برنامه نویسی کامپیوتر، که شاید دفتر یادداشتی از دانسته‌های روزانه‌ی من باشد(شاید به‌کار شما هم بیاید). مطالبی که از دنیای کدباز جمع‌آوری میکنم و برای علاقه‌مندان این شاخه از فناوری انتشار میدهم. بیشتر نوشته‌های وبلاگ را برنامه‌نویسی‌php و سیستم‌عامل لینوکس تشکیل می‌دهند.

طبقه بندی موضوعی

نصب دانلود منیجیر uget بر روی اوبونتو

دانلود منیجر یکی از نرم‌افزارهای مورد نیاز و ضروری که میشه گفت وب‌گردی بدون دانلود منیجر غیر ممکنه. چون به فایلی بر میخوری و در هنگام دانلود این اینترنت لاک‌پشتی ما یکدفعه هنگ میکنه. دانلود منیجرهای مرورگرهای کروم و فایرفاکس هم امکاناتی چندانی ندارن. البته کار دانلود منیجیر به اینجا ختم نمیشه. بلکه باید بتونه پهنای باند رو کلا از تمام نرم‌افزارهای دیگه جمع کنه و به دانلود اختصاص بده. که فعلا فقط نرم‌افزار تجاری IDM از پس این کار خوب براومده. ولی نرم افزارهای رایگان و کم حجمی هم برای دانلود داریم. دنیای لینوکس هم دانلود منیجرهای خوبی داره و اینجا میخوام نحوه نصب uget رو خدمتتون بگم.

من فقط از حجم این نرم‌افزار لذت میبربم. فقط ۱۹۴کیلوبایت. به خوبی از پس دانلود بر میاد. برای نصب نرم افزار دستور زیر رو در ترمینال وارد کنید:

sudo apt-get install uget


بعد از نصب اگر بر روی مرورگر بر روی فایلی کلیک راست کنید و لینک رو کپی کنید بصورت خودکار نرم افزار باز میشه و نشان دادن جزئیات دانلود و تنظیمات دیگه شروع به دانلود میکنه.



حتی این نرم افزار برای دانلود از سایت‌هایی مثل4shared خیلی بکار میاد چون امکان ادامه دانلود ندارن و حتی زمان دانلود فایل هم محدودیت داره. سرعت ما هم که داغونه ولی بعضی از نرم‌افزارها قابلیت گول زدن این سایتها رو دارن که من بارها مشاهده کردم تونسته سایت رو گول بزنه و تا اتمام دانلود فایل رو نگه داره. 


*راستی تک آهنگ سعید شهروز بنام رفیق روز تنهایی که از موزیک‌ایرانیان منتشر شده رو حتما دانلود کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی