یه نویسنده

مقاله، کتاب، برنامه و ...

مقاله، کتاب، برنامه و ...

یه نویسنده

وبلاگی برای فعالیتهای پژوهشی و برنامه نویسی کامپیوتر، که شاید دفتر یادداشتی از دانسته‌های روزانه‌ی من باشد(شاید به‌کار شما هم بیاید). مطالبی که از دنیای کدباز جمع‌آوری میکنم و برای علاقه‌مندان این شاخه از فناوری انتشار میدهم. بیشتر نوشته‌های وبلاگ را برنامه‌نویسی‌php و سیستم‌عامل لینوکس تشکیل می‌دهند.

طبقه بندی موضوعی

کتاب مفید برای اسمبلی

دیروز با کتاب Introduction to Assembly Language Programming آشنا شدم. البته استادم(مهندس فولادی) از این کتاب خوششون اومد و براشون تهیه کردم.


مشخصات این کتاب سایت اصلی نویسنده قرار داره.

از بهترین خصوصیات کتاب جدید بودن اون و همچنین از همون فصل‌های اول درباره نوشتن برنامه در ویندوزxp و اجرا توسط زبانc هست. البته بازم بپای کتاب مزیدی نمیرسه. البته این کتاب ۳فصل مجزا برای اسمبلی در لینوکس داره و کاملا طریقه اجرای کدهای اسمبلی رو در لینوکس یاد داده.

من کتاب رو دانلود کردم. اسلایدهای ۶فصل اول، نرم‌افزارهای موردنیاز، راهنمای نصب و استفاده و صفحاتی از سایت نویسنده و لینکهایی درباره کتاب رو برای دانلود در اینجا قرار دادم.

البته اسلایدها ۱۸فصل بودن که من فقط ۶فصل اول رو دانلود کردم ولی در سایت نویسنده تمام اونها برای دانلود هست و همچنین در پوشه اسلاید لینکها رو در یک فایل text قرار دادم و میتونید به IDM بدید تا بصورت خودکار دانلود کنه.

  • مهرداد سیف زاده

نویسنده

XP

اسمبلی

کتاب

ویندوز

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی